sobota, 27 czerwca 2015

Depozycjonowanie negatywnych opinii o firmie

Rozwijając business w Necie musimy zdawać sobie sprawę z tego, że konkurencja będzie chciała nas osłabić, niejednokrotnie wykorzystując niezwykle nieuczciwe posunięcia – nie wyłącznie przy zastosowaniu depozycjonowania stron w Google, ale także dodawanie niekorzystnych opinii o naszej korporacji na poważanych portalach, blogach czy forach branżowych. Rosnąca wiedza internautów sprawiła, że nim zdecydują się podpisać z konkretną jednostką umowę, pierwej szukają o niej informacji wpisując w wyszukiwarkę frazy takie jak: nazwa firmy + opinie, nazwa firmy + referencje itp. W sytuacji kiedy nieprzychylna nam opinia dotrze na szanowany portal istnieje spore prawdopodobieństwo, iż zdobędzie ona czołowe pozycje w rankingach wyszukiwarek na frazy związane z opinią naszej marki. Problem jest tym większy, bo zazwyczaj posiadacze takich serwisów nie są skłonni do usuwania tej skąd inąd niezweryfikowanej informacji.
 
Jak sobie z tym radzić? Najdoskonalszym sposobem jest powiązanie działań powiązanych z pozycjonowaniem i depozycjonowaniem stron. Nasze przedsięwzięcia bazujemy na wykonaniu min. 10 serwisów tematycznych na jakich zamieszczamy pozytywne dane o określonej firmie, usłudze – następnie promujemy je na wybrane słowa kluczowe, na jakie do współczesnej chwili widniały niepochlebne opinie. Działaniom depozycjonowania podlegają te strony na których możemy napotkać fałszywe, negatywne informacje. Oczywiście tego rodzaju zabieg nie działa na niekorzyść naszej konkurencji i w żadnym przypadku nie może być rozważany jako wykroczenie. Dzięki takim zabiegom uzyskujemy synergiczny efekt; depozycjonujemy złe opinie (tj. http://depozycjonowanie24.com.pl/) – promujemy te pozytywne. Na specjalnie utworzonych stronach mamy pełną kontrolę nad opiniami dotyczącymi naszej firmy.

Komu powierzyć depozycjonowanie negatywnych opinii?

Wszelkie działania z zakresu depozycjonowania należy powierzyć fachowcom z odpowiednią wiedzą i narzędziami do sprawnego i prawidłowego przeprowadzania całego procesu, który musi opierać się na ustalonym wzorze:
  • Głęboka ocena fraz i wyrażeń na które opinie o naszej marce wyświetlają się wysoko w wynikach organicznych wyszukiwarek.
  • Stworzenie min. 10 stron tematycznych na których piszemy pozytywne opinie o artykułach i usługach wskazanej firmy
  • Pozycjonowanie stron tematycznych na ustalone wcześniej frazy, przez pisanie materiałów ze słowem kluczowym jako opisem odnośnika.
  • Depozycjonowanie złych opinii, komentarzy czy postów.
  • Monitoring efektów

Żeby uzyskać skuteczne i trwałe wyniki z depozycjonowania stron należy ten proces powierzyć profesjonalnym i sprawdzonym ekspertom, którzy zadbają o wszystkie detale procesu. Jeśli potrzebują Państwo pomocy w usunięciu niepożądanych informacji o swojej firmie chętnie udzielimy wsparcia. Kontakt telefoniczny 532-003-560 bądź mailowy biuro@rankit.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz